?

Log in

Kayla D's Journal [entries|friends|calendar]
Kayla D

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

WOOOO!!!!!! [16 Mar 2003|12:08pm]
[ mood | dorky ]

Helllllllo!! Did you miss me? Come on, I know you did!! DONT LIE TO ME!!!! So, maybe you didnt miss me. If you didnt miss me, then why am I on your friends page?? Hmmm?? Anyways, Im not dead or anything, I just got a new journal and now, I am giving you the name. princess_bean82

Comment love me if you wish!! :)

lata!

post comment

Since Im in a pissy ass Mood [21 Feb 2003|11:00pm]
[ mood | pissed off ]

Since Im a big "druggie" and all.. here ya go.. fuckers..

post comment

Originated from pureplaya but ganked by The Crew [11 Feb 2003|07:39pm]
[ mood | satisfied ]

Five songs that make you happy:
Bump Bump Bump~B2K
Lifestlyes of the Rich & Famous~Good Charlotte
Dirrty~Xtina
The Way You Make Me Feel~Michael Jackson *NO WISE CRACKS!!*
Pop~NSYNC

Five songs that make you cry:
Leaving On A Jetplane~The one from Armageddon
Here and Now~NSYNC
Arms of an Angel~Sarah McGlaughlin
Time of Your Life~Green Day
Never Again~Justin Timberlake

Five songs that remind you of love:
I wont Spend Another Night Alone~The Ataris
For All Time~Soluna
My Kind of Girl~Brian McKnight & Justin Timberlake
I'd Do Anything~Simple Plan
Falling~Chris Kirkpatrick

Five songs that remind you of you:
Overprotected - Britney Spears
Drive - Alan Jackson
Your Boyfriend Sucks~The Ataris
Dreaming with Tears in my Eyes~Bono
How Long~Dream

Five songs for dancing:
Hot in Here~Nelly
Play~JLo
Boys Remix - Britney Spears
In Da Club - 50 Cent
All For You - Janet Jackson

Five songs to be played at your wedding:
God Must have Spent~NSYNC
A Moment Like This~Kelly Clarkson
Butterfly Kisses~Bob Carlise
Strawberry Fields~The Beatles
Stand By Me~John Lennon

Five songs to be played really loudly:
Tiny Voices~Boxcar Racer
Lose Yourself~Eminem
Warning~Incubus
How Many Licks~Lil Kim
Sk8er Boy~Avril Lavigne

there. I feel better now!! <333

post comment

la di da di da [09 Feb 2003|08:11pm]
[ mood | annoyed ]

I had the best day today. Grandpa and I went to lunch, usual Sunday plans, and while he hung out with my uncle, I hung out with the Yorkville Mafia. (Larry, Lou, Pat, Manda, Katey *not to be confused with Katie lol* Neener, Dariel, Dave <333333) Good times right there. Got my mind off of ALOT of stupid shit! Which reminds me, Megs, my girl, thanks for listening to me last night! You're the best!!

My eyes are killing me from reading stupid papers about shit I dont care about. BUT, I DID get my Valentines Day cards done this morning. HOPEFULLY, Jess will get hers before she moves!

I think Im gonna get offline for a bit now because Im annoyed beyond annoynce right now. I may be back later. I dont know. If not, yall know my cell number. And I will be expecting calls from all of you!!

Im done.

Lata

post comment

Megs, Walmart Fuckas, Valentines Day Cards, Celebrity Mole,...and whatever else may pop up [08 Feb 2003|06:06pm]
[ mood | excited ]

Did everyone see the post Megs made for me? Its soo wonderful!! pureplaya
So, Megs, MUAHS!! Love you!!! Thanks for the JRTslutage. Made my day!!

I went to WalMart today with my mom to take Erika to work, and I had to pick up Valentines Day cards and birthday cards so it worked. The stupid cashier rang my mom out wrong and my mom went apeshit on the guy. So funny. And then, I dont know how this is fucking possible but according to WalMart, I spent over 70 dollars on cards. I added my reciept up and I was only coming up with like 25, but the guy said I was wrong. Riiight.. My mom went apeshit over that too. I think she is on her way to being banned from that place!

When I came home, I chatted with Anne for a bit. We both agree Celebrity Mole is fucking stupid. The Baldwin guy made it way better but he got kicked off for tryin to get into that girls pants, Kathy Griffin, and she is the mole. Loser. The needs to be hit with a big stick and be told to shut up!!

You know what really gets me.. When someone rags that you dont talk to them and then when you do go to talk to them, they get pissed. Makes no sense to me!

I think Im going to add a quiz to this piece, sign off for a while. Gotta save time for the LNC!!



which stereotype are you?

*I took a quiz for that?*



which smilie are you?


k Im done!!

<3333 to mah girls!
.

post comment

:-D [08 Feb 2003|12:37am]
[ mood | amused ]

ITS THE WEEKEND!!! WOOOO!!!


Last night was the shiznit! After I signed off, Megs called Tennie and I and then I called Anne and we all chatted till sometime after 4. And YES I went to work today and NO I didnt fall asleep at workd and Im hella hyper now!!! *Coke~a~Cola and MnMs can do that for ya*

Tennie is the shit and she wrote the raddest story in the world!! SOO proud of her! Anne posted my comments about it in the Closet!!! WOOOO!!!

Plans for the weekend...Laundry, Chillen with Dariel on Sunday, watching the NBA All Star Game, talking to my girls and of course, helping my sister pack up her shit so she can get the fuck out of here ASAP!! Wonder if I can turn her room into a huge closet.... Although, today, I convinced her loser boyfriend to get me Chicken Wings and Beer. Such a healthy snack!

I miss Cheerleading so you all can deal with a cheer icon! *Made by Becky!! <33333*

I just finished watching The Replacements. Good movie!!

Time to go harass people!!

<333 LNC ~n~ PBP
10 comments|post comment

randomness but not really [06 Feb 2003|09:54pm]
[ mood | accomplished ]

Your Birthday
my results *sorry Anne, Im not cut tagging this.. DONT FIRE ME!!!*
You said your birthday is 3 / 9 / 1982
which means you are 20 years old and about:
65 years 4 months younger than Walter Cronkite, age 86
61 years 10 months younger than Pope John Paul II, age 82
57 years 9 months younger than George Herbert Bush, age 78
50 years 5 months younger than Barbara Walters, age 71
48 years 4 months younger than Larry King, age 69
42 years 1 month younger than Ted Koppel, age 62
38 years 8 months younger than Geraldo Rivera, age 59
35 years 8 months younger than George W. Bush, age 56
30 years 8 months younger than Jesse Ventura, age 51
26 years 4 months younger than Bill Gates, age 47
21 years 7 months younger than Cal Ripken Jr., age 42
15 years 8 months younger than Mike Tyson, age 36
11 years 8 months younger than Jennifer Lopez, age 32
6 years 2 months younger than Tiger Woods, age 27
0 years 3 months older than Prince William, age 20
and that you were:
19 years old at the time of the 9-11 attack on America
17 years old on the first day of Y2K
15 years old when Princess Diana was killed in a car crash
13 years old at the time of Oklahoma City bombing
12 years old when O. J. Simpson was charged with murder
10 years old at the time of the 93 bombing of the World Trade Center
8 years old when Operation Desert Storm began
7 years old during the fall of the Berlin Wall
3 years old when the space shuttle Challenger exploded
a 1 year old when Apple introduced the Macintosh
a 1 year old during Sally Ride's travel in space


NICE people shouldnt be sad and gloomy!! It should be illegal in all 50 states if you ask me! My goal is to cheer ANYONE up. Or at least try.. So, since Anne is feeling crappy, this is for Anne!!


*if you ever need anyone to talk to or rant to even, Im here for ya girl!! <333*

that is all.. Im off to go talk to Megs since her ass if finally fucking home!! :-D

1 comment|post comment

So funny [03 Feb 2003|08:30pm]
[ mood | Pissed yet kinda in a good mood ]

So right as I was finishing my last update, Megs called me. I know you all are jealous but its okay, not my fault she likes me more!! *Other than Denia.. SHE TRIED TO CALL YOU GIRL!!!!* Anyways, I chatted it up with her stepdad Bryan. SOOOOO FUCKING FUNNY!! I dont have a full clue what the man was talking about because he has an australian accent and he was kinda drunk but thats okay because he was still mad funny. Anyways, the point of the update is for me to tell you that Megs is the bestest friend in the world. And I dont really give a fucking flying rats ass if I fill up your friends pages with this. And I REALLY dont give a fuck if you dont like what Im saying. Thats all.. lata fuckers

post comment

Im so bored... [03 Feb 2003|07:36pm]
[ mood | hungry ]

Im so wickedly bored right now. And my head hurts. Its not amusing at all. I have a mini rant. I know I really shouldnt say anything but I have to. I cant help it. Its been on my mind for a while now and its gotta come out or Im gonna go totally nuts. *And if I offend ANYONE, Im sorry. Its not meant to upset anyone* You're friends with someone right..and then an argument happens and its a big huge mess and its not really good for anyone but you deal. So finally, you are past the argument and you're friendship is good again. Its not where it was but thats totally expected. The only thing is.. No one is really trying to get it back to where it was. My question is why. Was the friendship not that important to begin with? I know, its most likely a fucked up question for me to have, but I really cant help it. Anyways.. Thats all I have to say on that.

Im addicted to Anne Rice books. I dont know why but they are so amazingly good. Right now, Im in the middle of Interview with a Vampire, and its nothing like the movie, I can tell you that much.

I dont have anything else to say and Im superly hungry so Im done.

post comment

Updating because I can... and I wanna!! [02 Feb 2003|10:24pm]
[ mood | amused ]

Its been such a wonderful weekend!!! It has actually been somewhat warm in NY. I know, for all my Cali girls 35 doesnt sound like a big deal *thanks for that Jess* but my NJ n NY girls know what Im talking about here.

Megs made it safely to Florida and is having a rad time!! She sends her love to EVERYONE!!!
I talked to Sarah on the phone last night for a while. She is soo funny!! I *heart* her! Then, I talked to Tennie!! She is so rad!!

I hung out with Dariel today!! After lunch with my grandpa!! We watched ED TV and we're supposed to party on Saturday!! YAY!!!!

Im done!!

1 comment|post comment

[31 Jan 2003|08:45pm]
[ mood | indifferent ]


What Justin Body Part
Are You?

*what a way to start off an entry!!*

Work was so fun today! I love it!

Megs called me from the Aiport on her layover before she gets to Key West. She better have a good time this week! She was telling me how it was 70 at the airport!! Damn lucky bitch!! Actually it was kinda warm here today.

KELSEY FAILED!!!! *sobs* according to her update.. Ill miss my PBP buddy!!

Jess I hope you feel better soon!!! If you need anyone to talk to or whatever, you know Im here for you girl! <3 SWOOOSH!!

I dont have anything else to say. Im done.. But Ill be back later.. DONT YOU WORRY!!!! :)

<333 to the girls!!

1 comment|post comment

[31 Jan 2003|12:17am]
[ mood | sleepy ]

Stuff Ive ganked from MegsCollapse )

Anne FINALLY got her package!! I thuoght I was going to have to go nutso on the US Postal Service! Although, I may still have to because I havent gotten my CDs that I ordered like a month ago.

TOMARROW IS FRIDAY!! WOOOO!!!! LATE NIGHT ONLINE TIME HERE I COME!!!!! :-D

MEGS- HAVE A WONDERFUL TIME IN FLORIDA!! Dont do ANYTHING I wouldnt do!!! Ill miss you MUCHLY!!! <33333

The Crew-<33333

Im sleepy!! Later!!

post comment

Im almost sleepy..... [25 Jan 2003|01:30am]
[ mood | sleepy ]

I think Im losing my edge of staying up late because Im as tired as fuck right now. Its nutso.

Tomarrow Im going to get my new phone since Kenzie made my old one not work quite right. You all know youll be getting the number, if I like ya of course!!

SOOO today, I go to visit my grandpa after work. Who wasnt home and I didnt have my key to his house so I sat... in the cold....for 2 hours.. Actually, I chilled in his cellar and snooped but it was still for 2 hours and it was cold!! But it was worth it cuz I got to see him!!!

As for the drama going down around people lately, seriously, Just let it go, please? We're supposed to be friends and all we do is snip and snap at eachother and its getting kinda boring and really stupid. SOOO LETS JUST ALL GET ALONG!!!!!!

Okay I need sleep now!!

<333 Megs, Jess, Tennie, Anne, Denia, Kels, Rach and your name goes here...................

post comment

Just a quick note [24 Jan 2003|12:13am]
[ mood | dorky ]

I am now officially a paid account!!! I want a Boxcar Racer icon because they are my musical fetish right now and I need a flip off icon for when Im pissy. Other than that, my icons are set.. Check them out if ya will..Opinions Please!!

I malied Anne her package Saturday and Im superly crossing my fingers it gets there ASAP because Im impatienly waiting her reaction here!!

Tomarrow is Friday.. Like Duh, you all know that, but still, that means ALL NIGHT CHATTING!!! God, I love my weekends!!

Im addicted to the show on NBC, Meet My Parents. The other night, the dude was totally making out with this chick by the camp fire right and his parents where watching him on camera and they come out and the mom is flippin cuz he is like "having sex" with this girl on their lawn and the dad was like "Um son, do you know you have a smore on your butt??" SOOO FUCKIN CLASSIC!!! And American Idol 2. That shit is funny as all hell. Best line from that so far.. "Psh you're fat!!" WOOOO!!

Anyways, Im off to bed for work tomarrow!!

<333 LNC n PBP

Ahhh Im in a dorky mood so Im gonna put in a quote that I am in love with right now...
"Two people are friends right? And then something goes really wrong and one of them gives up... Who is the wrong one? The one who gave up or the one who is still sitting there waiting for it all to go back to normal?"

Im out!!

2 comments|post comment

Its not ramble because its going to make sense.... [20 Jan 2003|02:31am]
[ mood | amused ]

So, Philly lost AND the Titans lost, so I have no clue who I am supposed to go for now!! Although, Im leaning towards the Raiders because of Jerry Rice and he is from the 49ers and I like them.

So Anne finally let it all out about the Hater/Traitor/Raggy Chickie. I can so see why she is mad and I hope that chick gets hit with a big stick.

JESS DONT FORGET TO CALL THE PLACE ABOUT THE PRICE OF EYBROW PIERCINGS!!!!

Im reading about Fui Sha. Its soo fuckin awesome.. I dont know why Im reading about it, but its fuckin cool as hell!! IF you have a mirror in your room and you can see it from your bed, it means you can get bad Kharma.. SOOO COOL!!!

Megs and I were on the phone till 4 am this morning. Her dad is AWESOME!!

Im done.. Time to go play more in AC!!

<333 LNC n PBP

~Kayla~

post comment

[19 Jan 2003|07:13pm]
[ mood | Mad but happy so go figure ]

FUCKING PHILADELPHIA EAGLES HAD TO GO LOSE AND MESS UP MY THEORY OF HAVING A Mc SUPERBOWL!!!! *sobs* I know Megs is feeling me with this one!!

Okay.. Tennessee is on now.. They better win or I will fuckin boycott the damn superbowl!!

OMG I saw the FUNNIEST Nike commercial today. The naked guy on the soccer field!! *dies* Its like the best commercial!!! Should of saved it for some super bowl time!!!

TITANS JUST SCORED!!!!!


BYE!!!

Kayla

1 comment|post comment

GOOD MORNING SUNSHINES!!!!! [19 Jan 2003|01:10pm]
[ mood | pissed off ]

Okay so its 12 something, but Im sure somewhere its morning not noon so it works!!

Guess what? If you dont like what I say in MY journal, either A dont read it or B take me off your friends list!!!

Going along with the girls for this one..

My personality is rated 26.
What is yours?



I put my BL on privacy becuase Im sick of people bothering me so if you arent on my bl, sucks for you.

Im done with this shit for now.

To a certain someone, thanks for being a "true" friend. Two words for ya: FUCK YOU!!

Megs- Love you!! Im glad you are okay!! :)

Kels and Rach- PBP!! I *heart* you two!!

If Im moody or pissy with anyone, Im sorry.

~Kayla!~
2 comments|post comment

I WOULD LOVE TO RIDE HIM WHI LE HOLDING HIS EARS [18 Jan 2003|01:55am]
[ mood | optimistic ]

THAT IS WHY I FUCKING LOVE DENIA!!! She is seriously the best!

Talked to Denia, Jess and Stacy tonight. GOOD TIMES!! We're so random at times.

Waiting for my credit card so this bitch can be a paid account. All icons will be mad by the ever so rad Jess most likely. But Im keeping my sexxy Justin ones from Nat. I REALLY want a Brian McFadden icon cuz he is superly sexy. And I need a flip off icon cuz those are fuckin hot. YES YES!! *waits for credit card in mail*

I have an inner ear infection. Its pretty darn cool. I get dizzy and then I fall asleep for a while. It just sucks when Im at work!!

Just some quotes since yall know I like them :)
~Friends just dont give up on friends.~
~Feelings change. We know they do.. But a part of me will always be with you.~
~You dont know what you do to me. You dont have a clue. You dont know what its like to be me.. looking at you..~
~A REAL friend is a person who sees your mistakes and knows your faults but still loves you no matter what.~
~Where is the good in good bye?~
~Cheerleaders are angels cuz they are the only humans that can fly~

Im gonna go chat with the girls a bit more then sleep!!

<333 THE GIRLS!!!

~Kay~

post comment

YAY!!!!! [17 Jan 2003|11:11pm]
[ mood | accomplished ]

Im looking at a 3 day weekend and IM loving every minute of it!! Today at work, I was so hyper. I had 3 people ask me if they could have some of my energy. SUUURE.. Why not. I love this job way more then I even liked my other job. Im only a policy writer now but its so fuckin rad. Learning all this insurance vocab is actually fun. Im not planning on being a policy writer forever though. I wasnt to train how to be a CSR, which is a really cool job where you interview people about their cars and snoop around about them. I most likely just bored all of you with that paragraph but SORRY, Im excited over this. Its been a while since Ive had a full plan on things. PLUS, I found out that where I work feeds into a major insurance company in Florida, so when I move there, I have a really nice hook up going on.

Tomarrow, I have to go to the post office. I have to mail out a birthday card to Darian, get stamps, and mail a package. The only reason Im sharing this with you is... Im convinced the United States Postal Service is a joke and you all know that EVERYONE got their christmas cards before Megs and Megs lives the closest to me. Whats up with that shit anyways? And I know I put the right zip code on it cuz I copied it from the envelope she sent me. So maybe the mail man needs to learn how to read :)

A JokeCollapse )

And since I havent done these in a while....
SHOUT OUTS!!!! WOOOOO!!!!!

Megs- You are honestly one of my closest friends and I LOVE YOU!!! HERE COMES THE FUZZ N BACON!!! I hope your sinusitis goes away and you're way better to go to Florida!! <3

Kelsey- Any convos about Justins dick lately? The plan isnt working *sobs* Im convinced.. Deckers and Downeys are related somewhere. <3

Jess- Cheer up Girl!! IF you ever need anyone to talk to or rant to about ANYTHING, Im here for ya!! I LURVE EWE!!!!! SWOOOOOOOOOOOOOOOOOSH!! <3

Tennie- Your Trace + My Diana= SERIOUS good damn times!! We NEED a phone call!! I *heart* you!! <3

DENIA- I just have to have your name in caps cuz you make me that happy!! I LOVE YOU!!!!!

Anne- I hope you feel better REALLLLY soon cuz a sick Anne isnt any good for anyone!! I love you!!

Rach- PBP FOR LIFE!!!

Anyone who isnt in here, IM SORRY!!!! You know I got nothing but love for ya!!

~Kayla~

1 comment|post comment

Ganked from Megs [17 Jan 2003|12:05am]
[ mood | amused ]

Directions:use a quote from a movie/TV show to describe how each of the categories applies to you.

what you were like at 5
COOOOOOOOOOKIES!!!
~Seasme Street~


what you were like at 10
Pee-Wee: I know you are but what am I?
~Pee-Wees Big Adventures~

what you were like at 15.
My secret weapon is PMS
~Buffy the Vampire Slayer~

what you were like at 20
You find the right person and all of a sudden anything is possible
~Crazy/Beautiful~

what you are like now
Nicole: *crying* Why do you hate me so much? How could you tell the only person in the world that I love, that I care about so much, to stay away from me? Do you think that the only thing I'll ever do to someone is screw them up? That I'm not worth loving?
~Crazy/Beautiful~

Piglet: Well be friends forever right Pooh?
Pooh: Even longer than that.
~Winnie the Pooh~

your mom
Ditto
~Ghost~

your dad
Mr. Stratford: Fathers don't like to admit when their daughters are capable of running their own lives. It means we've become spectators. Bianca still lets me play a few innings. You've had me on the bench for years. And when you go to Sarah Lawrence, I won't even be able to watch the game
~10 Things I Hate About You~

your siblings
(Wednesday is hooking up an electric chair.)
Wednesday: Pugsley, sit in the chair.
Pugsley: Why?
Wednesday: Because we're going to play a game.
Pugsley: What game?
Wednesday: (strapping him in) It's called, "Is There a God?"
~Adams Family~


your pet(s)
PIKE ISNT A NAME!! ITS A FISH!!!
~Buffy the Vampire Slayer~



your favorite color
Tiny: Color is the state of mind.
~GO~

your opinion of *NSYNC
Cher: So, okay I don't want to be a trader to my generation and all but I don't get how guys dress today. I mean, c'mon it looks like they just fell out of bed and put on some baggy pants and take their greasy hair, ooh, and cover it with a backwards cap and like we're expected to swoon? I don't think so.
~Clueless~

there im done!!!

<333 to my Megs since she is my uncanny fucking lost twin!!

<3 to the Crew

~Kayla~

4 comments|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]